Tuesday, February 9, 2010

Hari Yang Indah Bersama Yang Tersayang

Assalammualaikum....
Hari nie hari ketiga aku menulis blog, rse sronok semalam berjumpa yang tersayang masih lagi tersisa di hati ini. Semalm die datang berjumpa denganku, seronoknye hanya sy seorang je la yang tahu, hehehehe. Tapi semalam die ajak aku pegi joging, almaklumlah dah lama xbelari nie kan terasa tegang semua otot-otot kaki aku nie...Adeih....Pagi nie pun terasa lenguh kat kaki aku nie nk jalan pun macam xlarat je nie. Macam tunang aku tue ye la die dah hari-hari pegi joging so xde la rase pe2, macam aku nie dah la jarang gi joging rase macam nak tercabut je kaki nie tau, huhuhuhu............. Tapi walaupun sakit macam nie terasa happy sangat ari nie sebab semalam dapat jmpe die.....

No comments:

Post a Comment