Monday, February 8, 2010

Berjumpa dengan orang yang tersayang

Halo,halo,halo......hehehe
Assalammualaikum...sje mlamak pepagi nie. Hari nie hari kedua aku menulis blog, tapi xtau nak cerita ape lagi... Nak cerita ape ek??? Ala terasa mengantuk plak ari nie, ok lah kte smbung cerita kita yang semalam tue k....
Hubungan aku dengan tunang aku sekarang nie dah terlalu rapat, walaupun selepas tunang nie die jarang datang berjumpa denganku. Die de cakap xpayah selalu jumpe sebab nak melatih aku, mana la tahu lepas kawin nnti die kena pergi overseas tuk misi pengamanan ke, so die cakap aku dah boleh terima kalau die terpaksa pergi misi tue.
Takpe la dari sekarang nie la aku kena belajar, walaupun payah terpaksa la gagahkan juga hati nie, sape yang tak rindu kat orang yang kita sayang nie. Mestila rindu, walaupun semionggu sekali je kami berjumpa terubat la sikit rindu kat hati nie. hehehe.
Tak lama lagi nak raya cina tak sabar rasa nak balik kampung dengan orang yang tersayang. Rasa lama dah xjumpe dengan die. Tapi baru seminggu xjumpe, hehehe sminggu xjmpe rse mcm setahun xjumpe...
Petang nie die nak datang jmpe..xsbr rasanye nk jmpe ngan die... Akak kalau baca blog saya nie jangan jeles tau, hubby saya nak datang petang nie...hahaha

2 comments:

  1. ooo...nie nk kna belasah dah nie...ala, x jeles pn...hubby shafiq ku syg, jom kite kuar date tonight...hakhakhakhak

    ReplyDelete
  2. eleh cakap kat dalam blog nie wat pe saya bkn syafiq pun...huhuhu
    jom malam nie kite pegi meronggeng sook xlarat bangun keje kite amik mc beramai-ramai...hahahaha

    ReplyDelete