Monday, March 22, 2010

happy weekend

Selamat pagi... lme dah aku xtulis kat blog nie, maklumla sbuk skit...hehehe
bkn sbuk sgt pun tp buat2 sibuk je...hehehe
majlis perkahwinanku dah xlme lagi, alhamdulillah la setakat nie prepareration yg aku buat
aku pun bru je mula keje ari nie stelah 3 hari aku cuti, hari ahad ari tue aku gi tempah mak andam ngan pelamin, ok la xde la mhal sgt pun, bleh sve bajet skit, semalam pun aku dah wat HIV test, org cakap xsakit pun, tapio sebenarnye sakit woooo...bleh tahan la sakitnye, macam tunang aku die dah biasa bleh la die cakap xsakit....macam aku nie, jarang kne cucuk ngan jarum rase la sakitnye....
terasa lg rindu kat hubby aku wlaupun mlm td dah jmpe...hehehe
selagi aku lom duduk serumah dgn die selagi tue la aku sentiasa merindui kehadiranya di sisi aku...
bila die ada di sisi aku, aku rase dunia nie aku yg pnye...
mmg la kdg2 aku asyik nk mrh die je tp bkn aku nie mrh kat die pun, aku cme nak die tahu yg aku nie wujud...tue je, kadang2 aku teramat rindu akan kehadirannya di sisi aku...



No comments:

Post a Comment